Trött hemresa

Sitter i den här jävla bussen påväg hem från Öland. 8 timmar, känns som en jävla evighet. Snart i stockholm iallafall. Då får man åka pendeltåg, fan va nice. Va fan ett tag sen. Har cyklat i en vecka nu. När vi kommer hem tror jag att det blir den segaste kvällen i hela mitt liv, ska nog göra det tråkigaste man kan göra, typ sätta mig och kolla på simpsson eller nått annat jävla skitprogram som man somnar till. Nu orkar jag inte skriva mer för den här bussen dödar mig snart. Perfekt att vi valde att åka hem den dan den ska va 400 grader ute så att det inte blir så varmt i bussen. Tur. Pusszzs


Kommentarer
Postat av: Mats

Saknar er här.på.Öland.

2011-07-07 @ 18:50:25
Postat av: Nathalie

Uuh jobbigt att åka buss när det är varmt :/

2011-07-24 @ 15:18:32
URL: http://Nittzi.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0