Sommardag!

Vi vann: matchen imorse med 6-0. Galet bra match, kom igång ganska bra. 1-0 Niklas, efter en fin pass från mig. Ganska inövad faktiskt! 2-0 gjorde niklas igen, när han lyckades få träff på bollen efter krigsituation i sträffområdet. 3-0 gjorde rasmus återigen efter krig straffområdet. 4-0 gjorde olle, en fin boll från mig till robin, som snyggt går förbi sin back och spelar över på bortre stolpen till olle som enkelt rullar in bollen. 5-0 gör robin själv på straff. och 6-0 gjorde jag, ett distansskott utanför staffområdet.

Efter matchen: Vi drog direkt till lagondola och kollade AIK - DJURGÅRDEN. Stod 1-1 när vi drog därifrån. Jag, alona, niklas, frida, olle och nella hade bestämt oss för att dra till våra egna klippor i hummelmora där vi grillade korv, marsmellows och drack cola. Blev helt underbart. Perfekt! Kommer grymt sköna bilder snart. Blir först massa bilder från matchen, sen grillningen!

Dagens grej: Verkar inte gå så bra för AIK iår, idag tog djurgården en enkel seger över ekkelgnaget. 2-1 blev det i matchen och vi kliver upp på 14p. Aik ligger väl kvar på 6p? eller har jag fel? Mästarna verkar inte hålla måttet, superettan? HA!







Kommentarer
Postat av: Olle

glömm inte att det var jag som fixa straffen och att jag passa dig till ditt MÅL!

2010-05-02 @ 21:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0