Ny dag,

Idag va det kanske skönt, vaknade i tid och tog moppen ner till skolan. Sumpade moppe nyckeln någongång under dagen så fick lite panik efter skolan. Kanske för att jag skulle gymma, och robin moppe va fastlåst med mitt lås. Så jag lånade jontes moppe och drog hem till alona och hämtade extranycklarna. Sedan tbx till skolan, då hade jag två moppar och två nycklar :P Sen skjutsade jag hem cristoffer och låste moppen. Sen tillbaka igen, skjutsa hem love och tillbaka, sen hämta gymnyckeln och gymma :) så va det, nu är jag iallafall hemma hos pappa och latchar med Dias. Blir grillat ikväll , så jag har det bra :)

Imorgon
är det match på viksjövallen klockan 3 ;) missa inte den fighten mot bp! Lovar att göra en kasse. Vi höres.

Kommentarer
Postat av: simons fan #1

vad hände med kassen? =)

2010-05-22 @ 16:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0