länge sen !

tjotja, nu är det tid för att bloggen ska tagga till lite! uppdateringen har var riktig usel på sista tiden särklillt jag (Viktor) men nu ska vi köra igång fan !

Vi kan börja med vad som hände idag.
Jag vakna som vanligt i tid och ska alltid väcka simon annars kommer han sent till skolan. så jag ringde han flera gången man han vakna inte.. så jag sprang upp till han (20 meter ifrån) och slog han så han vakna :D!
aja sen drog vi till skolan och chilla lite på lektionerna som vanligt, fett coola!
Efter det så drog Jag, simon, zeki, ahamad, danne, andre, dana, linn jessica och debbie till kista för att dana skulle köpa en present till hennes kusin jessica som fyller år idag grattis igen :D!!
Simon kollade också runt i alla butiker i kista för att hitta ett basket linne.

Nu har jag inget mer att säga om dagen förutom att jag kan ta upp att Chealsea töntlaget vann Premier league pukalen ..
Vårt käraste lag Arsenal fick nöja sig med en tredje lag och måste verkligen tagga till med sitt unga lag förr att vinna någon titel!
Juste sen i helgen antar jag att det är den sista omgången i Spanska la liga där Barcelona har ett litet övertag om den titeln med en poäng mer över Los Blancos och hemma plan mot valladolid  (vet ej hur det stavas) som sista match. Ser mörkt ut för mitt andra lag real som köpte sin stjärnar för 2.7 miljader till ingeting, inte spanska cupen, champions leauge och inte la liga :/ det ser dåligt upp för min lag.. får hoppas på att djurgårn vissar va dom går för nu !

men det var allt för idag tror jag, kom ihåg att vi kommer uppdatera oftare nu gott folk ;)


....två bilder där iallfall "mina lag" vinner .
 


 

JUSTE ! GLÖM INTE ATT GÅ MED I SIMON GRUPP PÅ FACEBOOK. VI SOM GILLAR ATT MYSA! FINNS PÅ HANS FACE, NÄSTAN 400 MEDLEMAR PÅ EN DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0