Idag

Känns som det inte finns speciellt mycket att ta upp. Det som hänt är att vi varit på elevkonser både i skolan och på kvällen. Behöver ju inte nämna mycket om vilket som kan sjunga och vilka som inte kan. För det tror jag att ni alla vet. För mig blev det hem direkt efter konseren och packa för avfärd till falun imorgon, viktor fortsatt kvällen, eller fortsätter kvällen hos jonte där alla viksjöskolan ungar är för att , aa jag vet inte varför men dom är iaf där. Ligger just nu och kollar FINLAND - USA i hockey VM!

Roligt: Igår bestämde sig jag, viktor, zacke, davan och granis att vi ska köra en tävling. Alla ... sig igår och vi ska nu se vem som kan få mäst och längst inann skolavslutningen, jag tror iochförsig att jag kommer förlora och att davan lär vinna. Men vi får se. Vi tar upp det mera när det närmar sig avgörandet. Jag berättar inte vad vi tävlar om, det fattar ni nog om ni är smarta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0