Dagen som varit!

Nu måste jag göra ett sånt där böginlägg och skriva om hur våran dag har vartit så låt oss börja ;).........
Jag vakna i tid som vanligt och för engångs skull väckte jag inte simon som då kom försent till skolan.
Sen vare som vanligt på lektionerna tråkigt, dött och.. aa ännu tråkigare, men tillslut kom idrottslektionen som var lite roligare för vi var i simhallen och tränade räddningssaker i vattnet. skit kul!



Sen
 tog vi bussen tillbaka till skolan för att gymma och det är always kul :D
Vi var där i en timme typ med JONTE HOLMBERG our brothaa som fixade lite redbull till oss ;) (tack sötnos)
Sen drog vi till vallen och chilla där med lite chips och dricka med Alona, Niklas och Frida och hennes hund bruno, som va skitgrov på fotboll! Japp, så var våran dag tillsammans och nu är simon hemma med alona och jag är  hemma och kollar på hockey ! :)


   
  
    
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0