Ber om ursäkt

Som ni märkt skrev viktor ett inlägg här nedanför efter ett långt uppehåll från hans sida. Nu äntligen har han tagit sig i kragen och börjat skriva lite. Men nu tar jag på mig allt och ber om ursäkt för hans jävla stavningsfel i varje mening. Seriöst, läs inlägget! INTE OKEJ! Men aja, ni får klista in texten på word och kolla hur det ska vara :D

Vi har precis tränat iallfall och nu är vi skittrötta, ska gå och slagga nu så jag kommer upp imorgon. Eller så får jag be viktor väcka mig .. får se hur det blir.

Imorgon är det musikstudiekonsert i viksjöskolan klockan halv 3, lär väl komma på den eller nått :) sen blir det mys med flickvännen för att på torsdag drar jag till falun på innebandytunering.


Kommentarer
Postat av: Christoffer Anderberg

@Men aja, ni får (klista) in texten på word hahahaha så jävla faaail skriver om viktors stavningsfel xD

2010-05-11 @ 23:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0