svaren av frågorna ni ställde

1

-viktor har du en tjej?? gillar du ngn ?? skulle du kunna tänka dig någon tjej om du fick välja vem du ville her från ???? vem vem?? du är fin
-simon hur länge har du haft flickvänn
*Viktor; tjaba tjena, jag är bi, och om jag skulle välja skulle jag nog välja dig katten ;)
Simon; eh, ett och ett halvt år imorgon faktiskt :) nice va?


2

-simon: har du haft några sexuella tankar om någon annan än alona?
*Nej, jobbar inte så. Behöver inte fundera äver andra tjejer när jag är tsm med en. Vet inte hur du brukar göra? <3 


3

-simon. står du och din brorsa varndar nära?
-vilket lag spelar ni innebandy i ?
ni är skööna :)
*Joro, vi lirar ju båda i järfälla IBK. Daniel, brorsan lirar i alaget och jag i juniorerna. På g upp i alaget. Spelar du innebandy?


4

-vad vill ni jobba med i framtiden?
-p.s är det sant att du plattade håret viktor? XD
*hahahahaha, aa det är sant, sa jag inte att han va bi eller ;) vi ska starta eget innebandyföretag :) <3


5

 -är det någo´n speciell tjej vi tycker är snygg i skolan? i så fall vad heter dom
*viktor tycker att sanna johansson är snyggast i skolan. Hon går i våran klass. 9F, hon e underbar.
Simon tycker Deborah Kidane ;) <3 (inget skämt!)


 6

- Viktor vem e det ditt ex?
* Viktors ex heter alexandra


 7

- viktor är du hårig J?
*- eh, JAAAAAAAAAAAA, måste fixa en ny rekhyvel!


 8

-Vilket gymnasium har ni sökt till?
*Vi båda har sökt till ahtletica som första val sen KF i söder, Alonas skola :D


 9

-Har du simon vart otrogen mot alona?
*Kan inte säga, hon kan se, hah men neeej aldrig, skulle inte äns kunna föreställa mig med en annan tje, Alona är den ända jag villl ha !!


 10

-Är ni taggade för skola dm !!!:D?
*Om vi ääääär, det kommer va galet ! alla ska vara där!


 11

-Hur mycket tjänar ni på bloggen ???
* vi tjänar inte så mycket, vi får pengar av reklamen som spelas innan själva filmen kommer upp, desto ”kändare” reklam desto mer pengar-
Ju nu får vi 3 öre per klick…


 12

-gillar ni pojkar på kärleksättet?
* om vi gör, vi brukar kolla på kill modeller i tidningar, sen vi brukar smeka varandra. 


13

Jag har en fråga, varför skriver man i blogg och inte våga säga sittnam ?? varför inte bara säga vem som skriver ? fegt och inte visa!!
*(svar av Daniel waessberger) men du skriver inte ditt efternamn jonte! Samma sak !


 14

-Tycker ni att en kvinna ska ha rakat hår på underlivet orakat?
Jag behöver lite tips för att jag ska träffa min älskade man som nämligen skickade ett brev till mig att han ville ha samlag ikväll :').
MVH/ Anna-carin
*Vi kan ju bara snacka för oss själva, men ni är jätteemot hår. 100gånger sexigare utan. Men det är ju olika hur man tycker. Men jag tror att de flesta föredrar rakat! Lycka till!


 15

-kan ni inte lägga upp alla frågot och svar i ett inlägg?
* jo exakt så hade vi tänkt, vi ska göra det efter typ 40-50 kommentarer, just nu 34J


 16

-Vad tycker ni om www.existenz.se?
*haha det e nog den sjukaste sida som finns!, vi brukar alltid gå in på den sidan när vi sover hos varandra J jo jag vet gay!

 
17

grabbar, jag vill ha en vettigt svar nu.
-får ni någon fritid när ni kollar eran blogg hela tiden?
-är det värt tiden?
-har ni kul?
-är ni de coola i skolan nu när ni har skaffat blogg?
-ps, niiice gött va?
( simon ta inte bort, det va bra frågor! )

·         vi har den bästa fritiden J

·         ja det e värt tiden, vi sa förut att vi ska komma upp till blondinbella statusen, så vi ska kriga!

·         Skit kul

·         Om vi är coola

·         Nej ekkllig !

 



Det har är några av era frågor och våra svar:) 
senare i veckan ska vi lägga ut mer frågor om oss fast då ställer vi frågor och svar
själva, håll er uppdaterade efter fler inlägg,

HARE !

 


Kommentarer
Postat av: roger

vad är bäst med existenz.?

varför är den sidan så ¨sjuk¨ ?

2010-03-30 @ 20:45:52
URL: http://www.existenz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0