Nathalie Gästbloggar

hejhej gott folk! Viktor åkte precis hem och glömde logga ut så jag tänkte passa på att skriva lite hähä. Min "kära älskade" kusin var här för att han behövde hjälp med matten för han verkar typ hata matte? medans jag tycker att matte är det bästa ämnet hihi. Han åkte nyss för att träffa simon, dom skulle göra något nu och kommer säkert att spendera resterande delen av kvällen och sover nog över hos simon.
Och sen tänkte jag bara meddela lite kort att killarna har slagit sitt besökar rekord, kan nte förstå att dom lyckats få så många läsare :o men iallafall, grattis killar! och grattis simon som fyller år idag :)
Aja det var allt för mig.. jag bloggar också så kika gärna in på http://nathaliesalazar.blogg.se/
haaidåå :D

Kommentarer
Postat av: karina

hahaha natta q liiiinda :D besos :* <3

2010-03-18 @ 07:47:35
URL: http://karinaruzijeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0