Valborg igår

Idag: va det valborg och det blev en lyckad dag tillslut, lite seg ibörjan med sedan hittade vi till rätta. Alla blev tillsut glada och kvällen blev rolig. Jag, ali, alona, niklas & frida träffades och vi drog mot brasan i västra jakan. Runt 22:30 kom vi dit, men då va det tomt på folk. Viktor och gänget satt hemma hos linn och lyssnade på musik. (kul killar) Efter det så drog vi ner mot baset, vi hann inte så långt, för klockan blev mycket så vi bestämde oss för att ta en genväg rakt ingenom en stor äng. Prismavägens busshållsplats blev slutdestination och där drog vi hem till våran hus.

Imorgon: blir det donken med grabbarna från igår!!
Vad hände på valborg, berätta!


Kommentarer
Postat av: fridalundin

jag är ingen jävla grabb !!

2010-05-01 @ 13:06:15
URL: http://friidalundiins.blogg.se/
Postat av: DANNE motherfucking ARONSSON

jag satt och tänkte på chiribogas naveludd, brukar stoppa min kudde med det så det ska lukta chiriboga när jag sover. vad tycker ni om det då?? REFLEKTERA NU IDIOTJÄVLAR!!

2010-05-01 @ 13:30:32
Postat av: roger

jo, själv satt jag hemma.

2010-05-01 @ 14:00:27
URL: http://www.existenz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0