Snart är den här, sommaren!

Denna underbara onsdag började som vi skrev igår, bara det att det blev några timmars mer sömn.
Men vi tog bussen till viksjöcentrum och köpte varsin redbull och sen drog vi till viksjögymmet.
Sedan åt vi på grillen men icke åt vi onytigt, alla vi tre, inklusive alona, åt pasta cabonara. Inget att rekomendera iochförsig! Sen drog vi hem och lira NHL! som vanligt. Jag hade sen träningsmatch mot Järfälla 93 b som slutatde med vinst på straffar! ( lite skämmigt men man kan skylla på att det inte var någon seriös match, exempel på det, är att jag glömde min matchtröja och shorts...) Simon och alona var hemma hos simon och myste galet!

Men nu är jag bara tvungen att skriva det här, men nu efter den långa kalla vintern och äckligat många mörka dagar har våren verkligen visat sig och sommaren är på ingång.
Om 2 månader kommer lövsta att bli vårt nya hem, med cill på dagen och myspys på kvällarna med grill!
Kasta dina skor byxor och tröja, på med short, tofflor ochett linne för nu kommer sommaren !


Här är en skön låt som vi kommer dunka sönder på lövsta! Skriv i kommentarer om ni vet någon skön sommmar hit ni kommer att spela!


Beslema (adjö) till vintern och Hola till sommarn !


Kommentarer
Postat av: linnea

najs låt, längtar galet mycket!

2010-04-08 @ 00:32:08
Postat av: Brunos

St Germain - turist

2010-04-08 @ 12:40:18
URL: http://www.dinmamma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0