Dagen som varit

Vi som hos viktor, tränade fotboll igårkväll så vi va trötta och somnade tidigt. Men vaknade imorse som vanlig helt död! Åkte med micke och wickman till skolan. Wickman är altså Patrik Wickman, vi kommer lägga ut bilder på honom senare. I skolan gled vi runt och det blev kaos på de flesta lektioner. Efter skolan så gick vi, zeki och granis runt i hela skolan och satt upp lappar om DM FINALEN IMORGON I VIKSJÖHALLEN KLOCKAN HALV 1. Vi köpte fanta sen och drog hem och sov lite. Nu sitter jag hemma och funderar på vilken video jag ska lägga ut, antingen när viktor kör bänkpress eller när han säger hej :) bestämt mig nu för att det blir hejvideon och den när han kör bänk får komma imorgon eller nått, den vill ni inte missa! Tro mig.

Nu ska jag dra på träning, viktor lär väl vara hemma och lata sig som vanligt. Han lägger nog in någonting under kvällen får vi hoppas. Kommer massa bilder och videos imorgon från finalen kan jag lova! Ajuste, lägger in lite bilder på mattegrabbarna. Davan, zacke jag och viktor :)


davan nasrat

zacke bulalé

viktor johnsson(ägare)


Kommentarer
Postat av: Micke

Ni e alltid lika bra grabbar!!

2010-04-14 @ 19:09:11
Postat av: Davan

simon din apa du kunde ju tagit kort när jag var beredd-.-

2010-04-14 @ 23:24:04
Postat av: Davan daban lavan kavan :)

simon din apa du kunde ju tagit kort när jag var beredd:)

2010-04-14 @ 23:26:29
Postat av: anonym

ni är så jävla snygga.. speciellt du viktor. kom och ta mig! :D

2010-04-15 @ 15:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0