bloooooogg trokarn stiger fram.. (ny header inom kort)

Igår och tills nu har jag inte hunnit, orkat, pallat eller haft lust att skriva, så det var simon som tog steget och lyckades spela in några videos på han och hans lagkamrater och "sumerat" lite om hans tunering borta i götebrog.
Själv så har man en fag cup imorgon i Djursholm, så själv ska man upp tidigt och leka innebandy.
Simon hade också skrivit att jag skullle spela in en video blogg på mig, men det tänker jag faaanme inte göra utan han! (aa vi e kära och kan inte vara utan varandra), men på mångad när simon kommer hem så kan jag lova att det kommer komma ut en seriös videoblogg på oss :) så var uppdatarade tills då men ÄVEN HELA TIDEN !

Men nu imorgon "söndag" är det så att vår kära broder Mohammed Zakarias Bulalé fyller 16 år, gratta han här i kommentarer och på hans facebook så han kan bli lite poppulär åtminstånde ( även fast ni inte känner han så värmer det nog ).

<|:{)

                     


Kommentarer
Postat av: Ägarna

Grattis älskling/ Simon & Viktor <3

2010-04-04 @ 01:06:49
Postat av: dana

grattis snygging;)

2010-04-04 @ 12:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0