2-0 till Barcelona

Barcelona tog hem segern i giganternas match genom 1-0 av Lionel messi och 2-0 gjordes av Pedro. Barcelona gjorde 1-0 och sedan spelade dom bara hem matchen kändes det som. Men skitsamma, vi hade ju en tävling om hur matchen skulle gå. Ingen tippade rätt resultat förutom Oscar och Ahmad, men dom två tippade tyvärr försent. Altså dom två tippade under matchen! Men vi har ju ingen att skriva om nu så det får bli dom två iaf.

Ahmad Alzghoul: våran egen sötnos! ahmad går i våran klass och han gör varje dag i skolan unik och rolig. Det finns ingenting denna grabb inte har gjort. Altså då menar vi i skolan, han har nog gjort allt dumt/roligt/busigt man kan göra. Det är just därför vi älskar honom. Det finns inget stopp på honom. Han är som en duracellkanin som går på droger. Hur ska vi klara oss utan dig älskling? :) Vi lägger ut en bild på honom här under och förhoppningsvis en video och vi hittar någon!



Kommentarer
Postat av: Oskar bergström

han har ej knullat iaf :P

2010-04-11 @ 00:21:37
Postat av: haha

hahahaha söt bild fast nee, men han kommer blii pisslack xD

2010-04-11 @ 03:11:50
Postat av: Oskar

vem låtsas vara jag ?

2010-04-11 @ 19:36:54
Postat av: lklkls

simon, jag har hört ett rykte om att du är sponsrad av fatpipe. får du klubbor eller rabbat eller vad är de?

2010-04-11 @ 20:32:01
Postat av: Ägarna

Santsant, skriver på sista april. Brorsan har varit sponsrad ett tag så att nu blir jag också det :)

2010-04-11 @ 21:02:43
Postat av: innebandy kille

Men simon tycker inte du att unihoc är mycket bättre?? Det ända med fatpipe som är bättre än unihoc är att det är lättare att skjuta slagskott.

2010-04-12 @ 18:20:34
Postat av: Ägarna

Jag tycker inte det faktiskt. Tycker Unihoc klubborna är för tunga. Klumpiga. Fatpipe är lätta och man skjuter mycket bättre. Det är mitt vapen liksom. Och så har jag nu hittat ett blad som man kan passa grymt med också. Så jag föreslår att du ska prova fatpipe. (limegrönt blad)

2010-04-12 @ 18:31:20
Postat av: Anonym

Jag har haft en fatpipe klubba men det gick inge bra för mig den säsongen när jag använde den. Jag blev oteknisk och kunde inte skjuta så bra men dock var det för 2-3 år sedan.I nuvarndet har jag en unihoc och den är grymt bra fått mycket bättre teknik med den. Men kan hålla med dig om att fatpipe är mycket lättare. Jag ska köpa en ny klubba till nästa säsong och vill jätte gärna ha tips på bra klubbor. :)

2010-04-12 @ 18:55:18
Postat av: Oskar bergström koustas

asså palla leka ACHMED, jobbig du e asså, f u

2010-04-13 @ 16:57:32
Postat av: Oskar

okej, det räcker nu. sluta lek mig

2010-04-13 @ 17:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0